• Wydział
    • Misja i strategia Wydziału
    • Polityka jakości
    • Władze Wydziału
    • Struktura Wydziału
    • Dostępność - informacje o Uczeln
    • Kontakt
  • Studenci
    • Kształcenie w trybie hybrydowym
    • Ogłoszenia
    • Dziekanat
    • Kształcenie na odległość
    • Dział Spraw Studenckich UJD
    • Seminaria
    • Samorząd Studencki
    • Regulaminy i podania
    • Stypendia i zapomogi
    • Praktyki
    • Opiekunowie grup studenckich
    • Procedura dyplomowania
    • Archiwum prac dyplomowych
    • Organizacja roku akademickiego
    • Toki studiów
    • Konsultacje
    • Plany zajęć
    • Usosweb
    • Wyjazdy zagraniczne
    • Wnioski
    • Biblioteka UJD
    • Opłaty
  • Pracownicy
    • Ogłoszenia dla pracowników
    • Strona pracowników UJD
    • Plany zajęć
    • USOSweb UJD
    • EGERIA - zakupy
    • Portal pracowniczy UJD
    • Pliki do pobrania
    • Poczta UJD
  • Kandydaci
    • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
    • Opłaty
    • Kierunki studiów
    • Rekrutacja cudzoziemcy
  • Nauka
    • Konkursy
    • Konferencje
    • Projekty
  • Dydaktyka
    • Kierunki studiów
    • Programy studiów
    • Karty przedmiotów
    • Jakość kształcenia
  • Oferty pracy
    • Druki do pobrania
  • Kształcenie na odległość
  • MCSM
  • Świadoma Donacja Zwłok
  • » Ogłoszenia dla pracowników
  • » Strona pracowników UJD
  • » Plany zajęć
  • » USOSweb UJD
  • » EGERIA - zakupy
  • » Portal pracowniczy UJD
  • » Pliki do pobrania
  • » Poczta UJD
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Pracownicy » EGERIA - zakupy

 

Procedura wydatkowania środków finansowych na Wydziale Nauk o Zdrowiu

  1. Osoby dokonujące wszelkich zakupów towarów/usług zobowiązane są do:
    1. Złożenia pisemnego wniosku o dokonanie zakupu do dysponenta środków finansowych
    2. Po uzyskaniu zgody należy zgłośnić zakup/usługę do COW na odpowiednim formularzu do wpisania do systemu Egeria.
    3. Zakupu towaru/usługi można dokonać dopiero po całkowitym zatwierdzeniu wniosku w systemie Egeria.
    4. Fakturę zakupu należy opisać według wzoru:
      • Opis przedmiotu:
      • Data dostarczenia:
      • Rodzaj działalności: dydaktyczna lub badawczo-rozwojowa
      • Źródło finansowania:
      • Nr wniosku w Egerii:
      • Dostawa towaru została zrealizowana zgodnie z zamówieniem
      • Rodzaj studiów:  np. stacjonarne 80 %, niestacjonarne 20% (jeśli dotyczy dydaktyki)
      • Nr inwentarzowy sprzętu: jeśli dotyczy
      • Imię i nazwisko pracownika który dokonał zapłaty: tylko w przypadku gdy pracownik zapłacił z własnych środków
    5. Opisaną według wzoru z punktu 4 fakturę należy dostarczyć do akceptacji Dziekana do Centrum Obsługi Wydziału.
    6. Faktury z odroczonym terminem płatności należy składać natychmiast po ich otrzymaniu. Termin płatności wskazany na fakturze nie powinien być krótszy niż 14 dni.
  2. W przypadku faktur typu Proforma, opis faktury jest taki sam jak dla zwykłej faktury za wyjątkiem daty dostarczenia oraz informacji, że dostawa towaru została zrealizowana zgodnie z zamówieniem oraz nie wpisujemy numeru inwentarzowego. Zamiast tego wpisujemy informację towar zostanie dostarczony po dokonaniu przelewu na wskazane na fakturze konto bankowe. Po otrzymaniu towaru wraz z właściwą fakturą opisu dokonujemy zgodnie z wzorem powyżej.

 

 



Pliki do pobrania:


wniosek zakup nieplanowany
egeria wniosek
« wstecz
| Wydział | Studenci | Pracownicy | Kandydaci | Nauka | Dydaktyka | Oferty pracy | Kształcenie na odległość | MCSM | Świadoma Donacja Zwłok

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 4 | Wszystkich wizyt: